
Zelfs in deze moeilijke tijden staan wij voor u klaar.
The Coronavirus and its effects has a tight grip on the world.
Nadat we de eerste rapporten uit China hadden ontvangen, reageerden we snel en zorgden we voor de continue levering aan onze productiefaciliteiten zonder beperkingen dankzij proactieve planning, nauw contact met onze leveranciers en productie die uitsluitend in Duitsland plaatsvindt – en zo de onbeperkte leveringscapaciteit van onze producten en oplossingen.
Daarom kunnen we u onze gebruikelijke hoge productkwaliteit en leveringscapaciteit garanderen, samen met de beschikbaarheid van uw persoonlijke digitale contactpersoon.
In het licht van de huidige situatie bieden wij u graag online consult aan via Skype, Microsoft Teams, TeamViewer of WhatsApp zodat wij samen met u de beste oplossing kunnen vinden voor de automatisering van uw systeem.
On-site is ook een optie – uiteraard met passende beschermingsmaatregelen – als dat is wat u wenst.
Solutions. Clever. Practical.
Zeker nu voor afspraken
Praat met uw di-soric contactpersoon om een afspraak te maken in welke vorm dan ook die u en uw bedrijf wensen voor het meest effectieve en efficiënte overleg. Samen vinden we de beste oplossing om boven deze uitzonderlijke omstandigheden uit te stijgen.
Onze service – toegankelijk zoals gewoonlijk
- Ons klantenserviceteam kan u prijsinformatie geven en uw vragen beantwoorden over beschikbaarheid, orderverwerking, enz. Van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer
+31.413.331391 of via e-mail op sales.nl@di-soric.com
- Ons technische klantenserviceteam kan u adviseren over producten en u ondersteunen bij toepassingen en oplossingen van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer +31.413.331391 of via e- mail naar service.nl@di-soric.com
Samen komen we door deze buitengewone situatie heen,
blijf gezond!
Uw di-soric team